Inga problem alls, aldrig aldrig!

Länge sedan man skrev blogg nu, voi voi. 


Livet leker!  För det mesta i alla fall. Har klarat ännu ett supermegagrisjobbigt Fysik B prov. Kennet sa faktiskt att det var det bästa provet jag gjort (stolt). Så nu borde jag ha ett säkert G i mardröms kursen. Annars känns det som om jag bara vill få allt gjort, känna mig med färdig och sedan fira fira fira fira och fira en del. 


Jag är så glad med livet nu !! :) Jag har världens bästa vänner och så har jag världens bästa Alice. Min snutt ligger faktiskt i sängen nu och klagar på att Telia Digital-tv tar flera minuter att starta. Söt är hon :).  (<3) 


Äter tårta gör jag också, det är en bra lördag det här. Åke som alltid tar med sig något gott. Dock slår inget pappas grillade mat, dock ska han ju till göteborg och sedan vidare till Danmark. 5 dagars betald semester som han tydligen ska lära sig massa saker på. Pyttsan, han kommer dricka öl på ströget och äta supermör dansk oxfilé. 


I veckan fotograferade jag och Filip en hel massa också. Dock har jag bara fått 1 bild hem till min dator. Så den får väll komma upp här också. Filip säger att den är "fet", jag tycker den är larvig, emo och fjortis. 


Håll till godo






Är sådär jätte-avis på Pierre som fick gå till trädgårn på premiärkvällen. Kanske julle var med också? 




Puss ! 


Kommentarer
Postat av: Anton

ska köpa chips bara för att du åt tårta :3

2009-04-26 @ 09:31:43
URL: http://ananaspajen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror farsan klagar på att det inte finns B-sås till Oxfilén. haha!! Och dyrt är det säkert enligt honom.



Japp, jullan kom efter jobbet. Men jag drog hem skapligt. Hade en nykter helg! No Go on the Alko!



Sköt om dig!



P.S.

Fan vad puttenuttig du är nu mera, fan beror det på? ;)

2009-04-26 @ 13:02:45
Postat av: Alice

Vad gullig jag är som klagar på sånna stora problem ;) hahaha

2009-04-26 @ 20:42:10
Postat av: Stoffestorbamse

HIHI, du skriver så skönt foccalicious, du är EN GOD SNYGG FIN HET SOET VÄN ;$

2009-05-02 @ 22:36:52
Postat av: Anonym

ahtack!

2009-05-28 @ 20:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0