En dag som gick i arbetets anda

Idag var helt klart en bra dag, inte en dag man kommer minnas, utan bara en helt okej dag. Efter skolan som bestod av religionkunskap(där Markus och jag letade jobb på arbetsförmedlingen istället), Matte E, Matte Diskret och sedan ett IV val som jag och oskar hoppade över för att söka ... trumvirvel .. SOMMARJOBB. Det gick faktiskt riktigt bra. The godfather på hotellet tyckte jag var lik min pappa, ganska intressant då ingen någonsin sagt det förrut. Har alltid fått höra att jag är lik min farfar, en gubbe jag träffat max 5 gånger (som jag minns, spädbarn räknas inte). Min jakt på jobb gick riktigt smidigt, har lite förhoppningar faktiskt. Ska be en stilla bön ikväll att jag får något annat än Coiltech .. blä. 


Mitt huvud och mina bihålor är fortfaranda arga på mig, eller så sparkade bara karman jävligt hårt igår. Kan inte snyta mig för då dör jag, min ögon ploppar nästan ut och mitt ansikte går sönder. Rätt intressant känsla faktiskt. Så det är ett tips för er som diggar smärta , skaffa er bihåleinflammation, sätt på er läderdräkterna och snyt er så mycket ni kan. 


Jag måste lära mig designa min blogg lite, för det här är ju riktigt kul och just nu ser den förjävlig ut. Som om designen tagit sig en tur till Hiroshima och Tjernobyl innan den landade här. Robin får hjälpa mig, han är ju blogg nörd så ;D.

JÄVLAR OCKSÅ, skit, apa, banan .. Jag skulle ju ha börjat på mitt hemprov i datorkommunikation. Bra Johan , du kan planera du.. Får skriva hela imorgon istället. WIEEE.



Du får hela jävla jag?


Puss världen!










Kommentarer
Postat av: robin

det är för du är sämst. du är elak och därför är karman elak mot idg

2009-02-26 @ 09:33:50
URL: http://koreanrobin.blogg.se/
Postat av: jejje

Din bloggkarriär går ju brafan:D

jag tror man ska stoppa lök i öronen om man har ont i bihålorna?:)

2009-02-26 @ 10:21:23
Postat av: Anton

Jag ska gå bort typ nu och söka! O.o hoppashoppashoppashoppashopas... gogo bdsm!:D

2009-02-26 @ 16:00:02
URL: http://ananaspajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0