Ibland gör man rätt, ibland gör man fel

Nu när jag skriver mitt andra inlägg så känns det som en milstolpe i mitt liv. Om 2 inlägg har jag slagit personligt rekord, vilken känsla det kommer bli.  


Tisdag, dagen till ära, så stannade jag hemma. Det är sant, jag är en skolkare. Men under dagens gång kände jag att det var rätt beslut när huvudvärken kom som en oljad blixt. Nu har värken eskalerat och även mina bihålor gör ont. Antingen är jag påväg att bli sjuk eller så sparkar karman mig i ansiktet .. och det är ju aldrig kul att bli sparkad i ansiktet ? 


Jag vill boka hultsfred, jag vill ha ett sommarjobb, jag vill ha gymkort och jag vill ha pengar  Jag har enorma I-lands problem, jag vet. Men det kan inte hjälpas , jag är så sugen på sommar! Och i sommar vill jag ha mer muskler. 


Förövrigt är det alltid kul att höra vad man gjorde i Fredags. Enligt Jennifer pussade jag visst på Anton, förlåt Anton. Det betydde inget och jag tänker inte åka till pride med dig. 


Nu sprängs mitt huvud snart så jag struntar i det här och drar och dricker vatten. Eftersom både Oskar och Anton hjärntvättat mig sedan våran kamratskap inleddes att nästan alltid beror huvudvärk på vätskebrist. 



Många många många grattis hälsningar till Robin som genomgått ett könsbyte:)


Puss världen!






Kommentarer
Postat av: robin

Johan goes BIFF-johan i sommar ;)

2009-02-24 @ 22:22:26
URL: http://koreanrobin.blogg.se/
Postat av: Johan

robin .. jag är redan biff ?! ; )

2009-02-24 @ 22:32:10
URL: http://focaloca.blogg.se/
Postat av: robin

jag pressar dig med min press!

2009-02-24 @ 22:32:57
URL: http://koreanrobin.blogg.se/
Postat av: Anton

Dlovade ju pride :( och jag gillade det (h)

2009-02-25 @ 12:51:45
URL: http://ananaspajen.blogg.se/
Postat av: Dannew

Inte precis så att du BARA pussade på Anton, utan nästan på alla närvarande pojkar ;o

2009-02-25 @ 16:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0