Ett nytt liv börjar nu

Jag är tillbaka, efter flytt och väntan på Internet. När Internet väl kom så var det ju studentvecka, vem har tid att tänka på bloggen då?


Studenten som sagt, oj oj OJ OJ OJ OJ så kul det har varit. Det galna firandet på krogen, specielt kvällen med lärarna på Cromwells, sjukt roligt. Dock så kommer jag sakna NV06 , gymnasiet har varit den bästa tiden i mitt liv. Tack för alla minnen och skratt. Jag kommer sakna er allihopa massor.

Dagen vi sprang ut var ju självklart den dagen då himmlen öppnade sig och gud försökte skapa en ny syndaflod. Det såg riktigt mörkt ut med vårat firande på flak och stå utomhus i våra fina kostymer. Turen vände och det var nästan uppehåll en timme eller två. Det duggade bara lite. Flaket var ju bara crazy .. alla som tar studenten borde åka flak. Så sjukt kul !! GALET !:) 

Jag fick fantastiskt fina studentpresenter och även om jag var riktigt sliten så var Palace riktigt trevligt på kvällen.  


Nu när studenten är tagen så känner jag mig lite vilsen. Vad händer nu? 


För tillfället är jag sjuk :( Det känns tungt, missar arbetstid och vet inte om jag hinner lära mig allt jag ska innan torsdag. Tandställningen sattes in idag också, det känns ju inte så jävla roligt det heller kan jag lova. Johan 19-20 år och tandställning. Inte nice.

Ser fram emot den här sommaren, massa kul och mys med vänner och älsklingen. Älsklingen ja, henne saknar jag massor. Dumma jobb och dumma sjukdom. Känns inte alls bra att vara utan henne såhär många dagar. Bläsch ! 

Nu kan jag knappt andas med näsan och halsen är torr som en ökeeen. Dags att lägga sig framför tvn med massa vatten. 


Puss ! :) 




Kommentarer
Postat av: Mannen, Myten, Denken

Den här sommaren kommer bli underbaaaaar! Se bara till att inte gå i ide eller fastna hos bruden hela sommaren Foca ;D

2009-06-23 @ 19:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0