It doesn't matter anyhow

Det är sommar utomhus mina kära vänner, äntligen börjar man känna värmen i luften. Har även haft fiskepremiär, utan framgång dock, fiskade både igår och idag men inte får man någon fisk för det. Dock FRUKTANSVÄRTskönt och underbart att vara ute med båten och bara finnas till. Det ska bli många flera sådana turer i under sommaren kan jag lova. 


NU ÄR DET DUSCHPAUS :) Jag luktar nämligen fisk ..


Nu är jag tillbaka och ni undrar säkert hur jag kan lukta fisk när jag inte fick någon fisk? JO, vi fick egentligen massa fisk .. små små små fiskar som vi fiskar efter stora fiskar med ! Den lilla fisken på kroken ---> större fisk på kroken. 


Lite uppdatering på mitt liv då. Jag är arbetslös .. Jag sade upp mig från mitt jobb då chefen behöver psykisk hjälp och nattjobb krossade mig på en gång. Hittade en underbar bild som passar in såååå bra :) 





Det är precis vad jag blir, JÄVLIGT SUR, när man blir kallad ett irriterande jobbigt jävla problem och ovanligt dum i huvudet för att nyss tagit studenten när man har feber och spyr, altså inte kan jobba. Så behöver någon anställa folk, ring mig ;). 


Nu orkar jag inte mer, hade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0