"Bara när du inte hör, vågar jag säga så"

Ser ni förändringen? Ser ni snyggingen uppe i  vänstra hörnet? Ser ni färgen?

Det finns bara ett ord ; Vackert. 

Filip kan han!


Dagen till ära så gick jag inte till skolan. Istället blev det massor med behövlig sömn och ärenden på stan. Dagen avslutas med Pizza tillsammans med Hummer utan H. Han är en konstig prick ... Vem i hela världen köper sig en läsk på pizzerian men hämtar vatten när maten serveras för att sedan dricka läsken hemma? Jag blir sur!! Det är som ett korsord man inte kan lösa. Inte för att jag brukar lösa korsord men ändå .. 


Jag ber till Oden och hans korpar att det händer något kul i helgen. Jag vet att det bara är tisdag men fy tusan vad jag vill att det händer något. Krogen är en nödlösning. Men är inte sugen på krogen !?!?. Den som har fest eller vad som helst kommer för alltid ha en plats i mitt bakhuvud. 

 
Livet känns rätt bra för tillfället :) 



Eskimåpuss ! 









Kommentarer
Postat av: Anton

LÖRDAG(kväll) KOMMER JAG BEHÖVA REGRESSION!:D

2009-03-25 @ 18:02:01
URL: http://ananaspajen.blogg.se/
Postat av: Dannew

Fredag kommer jag behöva dig <3

2009-03-25 @ 21:09:15
Postat av: HAHAHAHA

jag behöver dig alla kvällar!!! men lör är de fotboll juuuuuuueee!!!!!a

2009-03-25 @ 23:03:38
URL: http://free6.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0