"Det finns inget som heter rätt tid, rätt plats"

Halva veckan har snart gått. Idag (onsdag) är jag ledig då jag verkligen inte känner ett sug efter att få traska omkring på linköpings campus. Istället ska jag och Oskar gå till hotellet och prata jobb, har riktigt stora förhoppningar och pengar är ju aldrig fel. 


Jag måste ha gjort något riktigt jävla bra senaste tiden! Livet leker, jag mår kanonbra och jag klarade Fysik provet. Serriöst, 
om jag får jobb imorgon blir denna vecka ihågkommen som en av de bättre. Låt oss hoppas den fortsätter minst lika bra. Dagarna flyter på ganska händelselösa men känns ändå som om jag mår bättre nu än förr. 


Dagen till ära var jag i Norrköping med Dennis, Mike och Filip. Det är sjuuukt att man kan titta på så mycket kläder och inte köpa något. Jag höll på att dö när idioterna skulle titta på allt i alla butiker. När jag hade presentkort i 1 butik xd Självklart är det den sista butiken vi går till. Två stycken tröjor blev det i alla fall. 


Just nu blir jag road av Mike med sin webcam och stackars Alice som fryser. Hon är en riktig kämpe så står emot kyla och trötthet hon. Ska ge henne en tanke när jag vaknar vid 12 snåret.  




Markus Krunegård på hultsfred .. win win win win .. dags att köpa biljett.



Puss alla snälla ,d

Kommentarer
Postat av: Anton

Jag måste med kirra biljetten O.o

2009-03-11 @ 06:51:47
Postat av: Anonym

Gör en jävla update med hur mkt vi hatar två lärare! NU! sen jävlar ska alla lägga in sin kommentar !

2009-03-12 @ 18:05:54
Postat av: robin

köp biljetten för fan.

2009-03-13 @ 09:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0