I don't care where it takes us

Det blev ingen skola idag heller, får hoppas på morgondagen istället. Dock fick jag ett mail idag, ett trevligt litet mail ifrån Barbro. Där stod det att nu har jag ett betyg i projektarbete. Ett G dock men det får ju ses som en liten seger eftersom jag fick IG först. Så jag får ta studenten, dansa på balen, vara superglad helaste studentveckan och skrika mig hes med alla människor jag älskar ;D. Det känns fantastiskt. Även om det "bara" var G. Markus fick också G, vi är glada lata-naturare.


Efter att jag somnat om när klockan ringde och jag inte var alls kry så kom mamma in vid 11 snåret. Jag skulle tydligen möblera om rummet idag. Det blev mest mamma som möblerade och jag låg i sängen men ingen av oss klagade. Som tack för hjälpen dammsög jag faktiskt hela lägenheten sen. Eller halva i alla fall. Hallen och vardagsrummet x). Mamma var på toppenhumör och lovade mig en ny säng. En dubbelsäng ?! :D Nu kan jag ligga och mysa med ingen överhuvudtaget extra mycket. Får hoppas att Markus eller Anton bor i Söderköping efter jag skaffat den x). 


Ur min hörlurar strömmar Snow Patrol för tillfället. Chasing cars är så galet bra, speciellt såhär innan man ska sova. Man blir superskön i hela kroppen. Synd att mina högtalare är sämre än dåliga och dessutom sönder. Annars skulle jag ligga i sängen och somna varje kväll till underbar musik. Får för fram min önskan till mamma (A). Eftersom jag är en fattig människa och måste ha råd med viktigare saker. Typ krogen och pizza. 


Tittade precis klart på Heroes samtidigt som jag har sms-party. Mycket trevligt såhär på kvällskvisten, eller .. natt-trädet? 
I vilket fall är det trevligt. OH SHIT, nu måste jag sluta skriva .. galet bra låt..


Falling Slowly - Glen Hasard and Marketa Irglova

Lyssna på den dirrekt.. jag älskar den x). Jag stannar upp och kan inte ens skriva på msn samtidigt. Galen låt. 


Nu har min sms-kompis däckat ellet något x) så nu tänkt jag med sova i nytvättat..lööööööv.


Rebus: Pusselbit - elbit




Kommentarer
Postat av: Dannew

Grattis till G!

2009-03-18 @ 10:56:27
Postat av: Anton

jagmysermeddigvarjedag!:D

2009-03-18 @ 13:40:47
Postat av: Alice

G är ett bra betyg! Behövdes visst ingen bitchslapp ;) Det var ju bra... för dom :P



Vem är det som pajar min cleaning-lady karriär här egentligen? hihi



För övrigt är Chasing Cars och Falling Slowly bra!

2009-03-18 @ 15:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0