I don't quite know, How to say, How I feel about you know

Det är bara 2 skoldagar kvar och jag är en lycklig pojke. Inte ens ett IG på matte Diskret provet får ner mig på jorden. Jag skrattade mig genom hela skoldagen. Var på ett sjukt bra humör. Såg även årets första vår/sommar tecken! Örjan har börjat sola. Han tar varje chans han får. Idag satte han sig på en stol framför fönsret där solen lyste rakt in. Snart kommer man bli utsläpad på varenda liten rast för att sitta i solen och se Örjan bli brun på en 10 minuters rast. Medans man själv inte bli brun hur jag än bär mig åt. 


Som sagt fick jag IG på mitt matte Diskret prov. 5.5 poäng, det är ju fan inte dåligt. 30 var max. Jag fick ju liksom nästan 20 % av alla poäng. Men så tänker inte Barbro tyvärr.  Jag får visa att jag också kan räkna matte på nästa prov istället. 


BUU!!!¤!"%"#¤!"# för att vi inte får våra studentmössor imorgon:( Jävla idioter hade gjort fel på allas utom Boodés. Så får vänta lite till innan mössan är på plats och champagneglasen skålas upp till taket. Jag vet inte hur jag ska överleva baksmällorna och samtidigt gå i skolan. Hoppas på mirakelmedicin. 


Jag hade denna kväll planerat att sova innan 23.00. Det sket sig :) Men lika glad är jag ändå. Örjan och jag pratar om helgen, som kommer bestå av en krogrund ( om ekonomin tillåter ) samt en massa skön film ;D. 



Puss, smisk och en nonstop :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :P

2009-03-19 @ 17:58:53
Postat av: Anton

oturligt med provet, och ekonomin ;> (men krogen var rätt lam, maten var det värda :D)

2009-03-21 @ 09:57:30
URL: http://ananaspajen.blogg.se/
Postat av: HAHAHA

Mongo! jag blir inte brun på 10 min !!!! och för att få G krävs generellt hälften av poängen ;), DVS 50 % ..(var tvungen (A))

2009-03-25 @ 23:02:45
URL: http://free6.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0