I just want you to know who I am

Denna måndag blev en minst sagt udda måndag! Jag skulle till Norrköping med min käre bror Pierre. Han hämtar upp mig klockan 9 (japp, jag skolkade) och vi åker in mot norrköping. Vi åker förbi stan, förbi maxi och förbi hela Norrköping. Jag fattar verkligen INGET. Jag känner mig dum och fråga var vi ska eftersom jag tänkte att han kanske hade ett ärende någonstans innan eller så. Tillslut säger han ; " Just ja, vi åker till Stockholm istället". Sagt som gjort så begav vi oss mot huvudstaden.  Det var en minst sagt behövlig resa jag gjorde idag. 


På lite under 2 timmar har vi totalt sprängt, mördat, styckat och kastat snöbollar på min budget. Så snälla pappa och Pierre gav mig 700 kr extra utöver det dom redan gett mig i 19 års present. Galet snällt och jag fick med mig massa fina kläder!!

Vägen hem hade jag planerat som en sovstund. Pierre hade andra planer och sätter på gamla godingar, skruvar upp volymen jättemånga decibel och sjunger allsång. Jag hakade på efter ett tag ;D.


Eftermiddagen tillbringades med Julia och Pierre. Julia är Pierres flickvän för de ovetande. Får ju dock inte glömma att hennes två råttor var med på ett hörn också. Bruno och ... hmm ... lammet? I vilket fall så var de sånna där råttor som tillexempel min kära mor skulle hoppat högt upp i taket skrikande i falsett om hon sett (stora med lång svans). Jag tycker dom var söta dock! 


Julia var lika bra på att laga mat som hon är på att äta godis, så mätt och belåten åkte jag hem och nu ska jag sova. Mitt huvud känns väldigt tungt x).



Pyttekram :) 



Kommentarer
Postat av: the man, the myth, the legend!

det låter som att du hade en hemsk dag! Precis vad en dålig människa som du förtjänar :)

2009-03-31 @ 19:27:50
URL: http://ummer.blogg.se/
Postat av: the man, the myth, the legend!

Det låter som att du hade en hemsk dag! Precis vad en avskyvärd pojke som du förtjänar =]

2009-03-31 @ 19:29:59
URL: http://ummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0