"Ibland gör man absolut ingenting men det blir fel ändå"

Det är måndag, fast det känns som söndag. Studiedagen idag var superbra, då slipper jag komma efter så mycket i skolan. Chansar lite imorgon och sätter klockan för att se hur jag mår egentligen. I vilket fall ska jag gå dirrekt till barbro och få reda på hur det ligger till egentligen. Ska jag komma att bli en martyr och de skoltröttas räddare eller ska jag få fira med alla mina trevliga vänner under studenten. Jag har ju fått den optimala balpartnern nu också. Min absoluta favorit Kicka. Precis vad jag ville! : ). I vilket fall, jag väntar med spänning på morgondagen. 


Dagen har varit mycket givande. Jag vaknade runt 13.00 och åt frukost i form av makaroner. Min specialrätt, ingen kan koka sönder pasta som jag kan. Sen blev det film, musik och allmänst slöande. Fast jag vill kalla det "att bli frisk".  Så har min dag sett ut. Trevligt folk på msn och bra musik. Det fungerar alltid x).


Jag vill verkligen ha sommar nu!  Med en öppen brasa? kan man få sådant i ett paket? ;D.


Adjöken fröken




Kommentarer
Postat av: Anton

Jag måste med kirra någon att gå med på balen ;O

2009-03-17 @ 15:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0