Jag ger dig inte min morgon, inte min dag, du får något så mycket bättre, du får hela jävla jag

För ovanlighetens skull så kom jag inte försent imorse! Istället fick jag återigen se ut som jag gör när jag vaknar x). Dagen var rätt rolig och skön för övrigt. Oskar försöker fortfarande läxa upp mig och anton när det gäller kärlek och tjejer. Snart blir jag tusan hjärntvättad. På datorkommunikationen saknade jag min kudde som vanligt och läraren berättar att hans son älskar pingu.  Varje dag får man veta något nytt!


För övrigt gled skoldagen bara förbi, förutom på Fysiken kanske. Då jag fick en dålig känsla i hela kroppen x) Men det får gå som det går. Får hoppas Kenta kanin inte gjort ett helt psyktokgalet prov. Då har jag bara ett hopp kvar, hoppet från ramunderberget (Filip som kom på det, hoho)


Jag blev antastad i skolan också, en märklig filur kom fram och petade på mig. Jag gjorde en blixtsnabb 360 och hann se vem det var. Nu är petkriget startat.  ;);)


Min eftermiddag och kväll bestod av msn och musik, det gör den faktiskt fortfarande men orkar verkligen inte gå ut. Istället får man höra om korvgrytor och köttgrytor. Både ledsna och glada sådana. Faktiskt riktigt rolig kväll ;d. Jag bli sms spammad av Anton som vill att jag ska gå ut i kylan och förfrysa för att kunna sitta och lyssna på superbra musik medans andra dricker alkohol. Ledsen Anton ... 


Mina framtidsplaner är spikade. Jag måste bli rik på 1 år, hjälpa stackars Louise in på krogen och även agera langare. Hoppas karman har överseende med mig. Annars kommer jag få lunginflamation eller något. 




Som svar till min bror med hans namnförslag så är det inte möjligt. För att få kalla bloggen enannandelavsöderköping så måste det finnas mongon här och det gör det ju inte? HOSTHOST




Puss på kinden, världen. 










Kommentarer
Postat av: Anton

Inte för att vara sådär, förstörande osv, men borde du inte gjort en 180? :P 360 så kollar du ju åt samma håll som när du började! ;> och oskar kanske har rätt, vi borde lyssna på honom O.o höhö ;D

2009-03-07 @ 10:11:32
URL: http://ananaspajen.blogg.se/
Postat av: lampan

Glada korvgrytor kan faktiskt göra en glad :D Blev dock väldigt besviken när det inte var glad korvgryta, utan någon ledsen kogryta istället :( Som tur är, så har man lollo att vara glad med :P Blev däremot väldigt petig i maten.. ja, sen spreds min petighet xP



2009-03-07 @ 12:07:08
Postat av: Y

skönt att höra att det inte är bara jag som blir totalt översköljd med kärleks-snack, för just nu verkar det som att alla böcker och ämnen vill ha med det att göra...! Gahhk, ville ju som sagt slänga boken genom fönstret ;)



2009-03-07 @ 16:45:38
URL: http://nilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0