"Jag vill slita av mig mitt liv som en t-shirt, och köpa ett nytt med någon som dig"

Det är lördag natt. Många dagar sedan jag skrev sist. Jag får väll försöka ta allt i rätt ordning. Torsdagen var en jävlig dag i skolan. Först ett matte diskret prov. Markus slog världsrekord och lämnande in provet efter ca 2 minuter. Med andra ord var provet rätt jobbigt. Inte för en riktig naturare kanske, men för mig och markus x). Sedan var det lite slappa plojj och leka lektioner för att avslutas med en riktig jävla pärs. Jag, Anton, Filip och Markus skulle få betyg på vårt projekt. Alla som var och tittade på vår redovisning vet vad jag pratar om. I alla fall så blev det såhär ; Anton VG Johan IG Filip IG Markus IG. Så det var ju jävligt kul. Fruktansvärt arg så gick jag till datasalen och gjorde det älskade Barbro och fantastiska Jenny bad mig om. Så jag också kan få ett betyg och faktiskt få ta studenten. Medans jag satt där och gjorde det enda rätta så började jag frysa fruktansvärt mycket. Det enda rätta var att gå hem, så det var precis vad jag gjorde. Väl hemma började jag skaka av köld så jag knaprade panodil och satt invirad i flera täcken. På kvällen har jag cp hög feber och skakar fortfarande sönder x).


På fredan vaknar jag med 39.5 i feber och en upp och ner vänd mage. Skulle kunna tro att jag hade vinterkräksjukan. Inte ens vatten gick ner. Det har resulterat i ett helt söndersprängt ansikte. Har nog inte ett helt blodkärl i ansiktet faktiskt. Ser ut som om jag har mässlingen eller något. Jag slutar spy framåt tolvslaget och kan äntligen försöka sova :D. Nu lördag mår jag relativt bra, sålänge jag inte äter för mycket. Ni kan tacka mig för alla de fina detaljerna vid ett senare tillfälle ;).


För övrigt så har jag jobb i sommar. Jag och Oskar ska styra på brunnshotellet samt troligtvis jobba på båten Lindön. CATHING :D Pengar ner i fickan. Så nu är jag supertaggad på sommar. Fast bara om jag får G/VG på projektet, annars kommer det suga get. Fyfan så arg jag blir om det inte löser sig. Ska bränna ner skolan och förstöra lärarnas brevlådor. Då är hämnden total. 


Jag vill ha lov och fest. 



Vinkvink :)

Kommentarer
Postat av: Anton

ja,derasbrevlådor!;O;O;D

2009-03-15 @ 11:19:28
Postat av: Pita

Jävla smartarsel! Smart o skriva att du ska bränna ner skolan! Inge lätt o sätta dit dig inte....Bara bränna ner skiten o sen tipsa om din blogg....

2009-03-15 @ 15:03:12
URL: http://pierretauberman.blogg.se/
Postat av: Dannew

IG-Barn1

2009-03-15 @ 17:03:21
Postat av: micaela

oj, vad gjorde du för projekt? :O

2009-03-15 @ 18:48:44
Postat av: jejje

jag vill tacka dig för detaljerna redan nu....x)

2009-03-16 @ 18:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0