Jag vill suga livet ur din halspulsåder

Det är lördag natt eller söndag morgon om man nu vill säga så. Knorr-Alice åkte nyss hem efter en mycket trevlig kväll!: ) Kommer somna med ett stort smile på läpparna :). 


Igår så blev det att inte göra ett skit, det är jag jävligt bra på också. Det blev varken krog eller fest så mamma och Åke fick stå för kvällens umgänge. Tillsammans med msn och musiken. Ärad vare vampyr i höjden. 

Söndagens planer är spikade, måste nämligen skriva ett svenska tal på 10-15 min. Tänkte prata om Religion? Kan det bli intressant om man sjunger lite Hari Krishna sånger och pratar om sjuka religioner? :) Ska försöka ta hjälp av muntliga framträdanden-guden Anton "Två Träd" Emanuelsson. 


Nu kom Erik hem, dirrekt springer han in i mitt rum och gömmer cider. Gud så skönt det är att vara 18 x). Ska nog börja ta betalt i dricka för att han ska få ha sina saker under min soffa. Grattis fylla är en bra fylla.


Orkar inte skriva mer nu faktiskt x). Jag är rätt tung i bollen :).


BRO!? När ska vi ta den där stunden på stan ?:) 



Over 'N out från pytte


puss 



Kommentarer
Postat av: Anton

haha, trodde du redan tog betalt! ;D och sägt till om du behöver hjälp med talet bara ^^

2009-03-22 @ 10:34:41
URL: http://ananaspajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0