"Kyss mig ömt och brutalt"

Igår när jag satt här och skrev blogg så hände något lustigt. Dock märkte jag det aldrig men fick reda på det när jag vaknade istället. Erik hade tydligen med sig en kompis hem igår, som skulle sova här. Han hade fått lite mycket av det goda. Så runt 2-3 någon gång hade han gått ur Eriks rum. Snubblat ut i hallen och spytt ner hela vår matta. Sen hade han tagit tag i min dörr för han trodde det var toaletten. Erik hann stoppa honom och visa honom rätt väg istället. Det hade ju varit lite lustigt om en full snorunge kommit in och spytt ner mig när jag satt och lyssnade på min favorit musik. Snorungen hade också fått sig en flygtur ut genom mitt fönster :). 


Idag, söndag, så tittade Jag, mor och lillebror på lägenhet.  En trea som mamma och erik ska bo i sen när jag flyttar hemifrån. Dock bor jag där över sommaren, minst.  Den var riktigt fin! Långt över mina förväntningar. Det blir ju inte sämre när jag får mycket större rum, dubbelsäng och monsterstor balkong att sitta på när solen går ner. Det var inte mycket snack om saken så imorgon ska moder Kerstin ringa och säga att vi tar den. Inflyttning 1 Juni. Inflyttningsfest 2, 3, 4, 5, 6, 7 och 8e Juni ... 


Tog ett beslut idag att hoppa av Svenska C också. Det känns som ett bra beslut. Istället för att få fler rester så kan jag jobba av dom andra jag har. Dennis fattade samma kloka beslut så tillsammans ska vi göra Annika ledsen imorgon. Det är för hemskt. 


På fredag blir jag 19 år. 19 år. 19 år. 19 år. Jag börjar bli gammal. Hemska tanke. Får börja umgås med Erik och hans kompisar så jag känner mig lite yngre. 


Filip ska ändra "designen" på min blogg också! Så snart har även jag en fin blogg. Tack Filip<3 :D 



Puss sötungar! 




Kommentarer
Postat av: Anton

studentfestpådinbalkon!;D

2009-03-23 @ 18:40:06
URL: http://ananaspajen.blogg.se/
Postat av: Dannew

Inte bara studenter. Jag och Vic är automatiskt inbjudna då vi hatar Johan. Grattis i förskott <3

2009-03-24 @ 11:52:50
Postat av: Denk

Hahahhahahaha skön grabb som spydde ner mattan xD Såg jag rätt!??? INFLYTTNINGSFEST? ;)

2009-04-03 @ 20:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0