"My heart is under arrest"

Det är söndag. Dessa äckliga söndagar. Dock ser jag ett ljus i mörkret när jag inte ska till skolan imorgon. Istället ska jag gå på stan med min fantastiska bror och bränna pengar. Helt klart bättre än skola. 


Helgen bestod av en fredag där jag fick presenter och var hos pappa ett tag. Kommer hem till mamma vid 21-22 och är galet rastlös! Det kröp i benen på mig. Så jag försöker göra mig trött med sittups, chins och armhävningar. Men det fungerar inte alls så jag får sitta och se på film halva natten för att bli trött.

Lördagen sov jag ut riktigt ordentligt. Skönt och välbehövligt. På kvällskvisten kom Alice .. och det gillar jag! :) Mysviktor är besgrad ^^ 


Söndagen blev Pizza med helsjuka pojkar och en wannabe-tant. Hon sätter sig på vi o ni.. beställer in vin samt en pizza. När en som jobbar på pizzerian sedan frågar om det smakade bra svarar hon : Nej, det var för oljigt. 

En pizza utan flott ville den vindrickande tanten med andra ord ha... I rest my case.


Nu vankas det mat med mamma och Åke :D 


Eskimo puss ;)








Kommentarer
Postat av: Storbamse

Tanten va sinnesjuk!

2009-03-31 @ 19:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0