"Vad hoppas du, vad önskar du, vad vill du?"

Söndag, söndag, söndag, söndag ... söndag. Man kan säga det hur många gånger som helst och det låter alltid lika tråkigt. Imorgon är det måndag och klockan 13.45 ska jag ha Fysik B prov. Om ni inte ser mig igen så förlorade jag kampen och ni återfinner mig i Äppeldalen med Jonathan och dom .. xd. Nejdå, men om jag faktiskt klarar det så är jag garanterad betyg i mardrömskursen Fysik B och det ska firas ordentligt.  Jag bjuder alla på en ferraribil i cafeterian! 


Jag försökte plugga lite idag men det är inte lätt när man inte ens fattar det man pluggar på. Jag hoppas det är 1 X 2 Frågor eller något. Då har jag ju i alla fall 33 % chans att svara rätt. Fast jag har ju operativsystem prov också. Det har jag inte ens brytt mig om att plugga på, tråkig jävla kurs. 


Tänkte göra klart det där dumma häftet från dumma människor idag men det blev inget. Jag tog upp det och kollade på frågorna en snabbis sen lade jag tillbaka det på golvet igen. Det är sant, det ligger på golvet. Jag rullar till och med över det med kontors-stolen ibland. Skit ska ju skit ha..


På tisdag _kanske_ jag ska dra ut mina 2 kvarvarande visdomständer. Eller vadå "dra" .. operera är det ju fan x). Då kommer jag inte kunna gapa på 1 vecka och prata som om jag var efterbliven. Hoppas verkligen att det är sjukhuset som gjort fel xD har fått 3 olika kallningar nu. Alla är ändringar på varandra typ :S Så jag fattar NADA.  Sen i April-Maj kommer tandställningen. Japp, det är sant (sanningen nummer 2 i samma blogginlägg). Jag ska få tandställning. Som 19 åring ska jag gå omkring med räls. Jag ska bli mannen som aldrig ler. Sen om cirka 1 år blir det operation. Käkförflyttning .. därför jag fått tandställningen så sent för den som undrar. 



Jag vill ha helg igen ! ;) Innan den här ens är slut ? 



Popusossos vovärorloldodenon ;););)




Kommentarer
Postat av: Anton

jag ska ha en bil nu, så du vet :D

2009-03-08 @ 21:55:27
Postat av: Dannew

Hihih vi kan ju vara tandmisslyckade båda två iaf :)

2009-03-09 @ 07:06:18
Postat av: Anton

Hon tyckte den var jättebra ;>

2009-03-10 @ 13:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0