"Vad söt du är, du är underbar"

Snart är det fredag, en jääävligt härlig veckodag det där.  En skön helg är nära och man kommer snart få sova ut. Dock kommer jag ju bara ha ångest hela helgen då jag kommer bli våldagen på måndag, av vårt fysik B prov. Jag kan verkligen ingenting. Jag och Mike får gå hand i hand med ett IG. 


Dagen till ära så försov jag mig. Fast jag tog sovmorgon (Jag är olydig, förlåt karman), men det kunde inte hjälpas .. jag vaknade ju inte ens av klockan som ringer (Då behöver man faktiskt sova). Så jag fick gå till skolan precis som jag vaknade, så kan ha sett rätt flumm ut idag, hoppas det gladde någon x). Får slänga in ett tack till Putte som höll mig vaken med sms hela vägen till skolan. Min loverboy<3.


När jag kom hem blev det film och pillande med min gamla webcam. Dagens bästa moment var helt klart att cama med örjan, haha. Sen helt plötsligt säger Alice att hon gillar att städa. Jag tittar mig omkring och oj så stökigt. Vipps vupps så har jag en egen cleaning lady ;). Blir besviken om hon inte håller vad hon säger !! ;D


En diskret liten vink till världen ;) 











Kommentarer
Postat av: Anton

Vi sammanfattar att skolan är ett ig!:D och eftersom du inte ska städa ditt rum, så kan du ju städa mitt istället! BRA idè! =>

2009-03-06 @ 07:55:31
Postat av: Pita

Du borde döpt bloggen till "enannandelavsörping" tycker jag...

2009-03-06 @ 08:22:52
URL: http://pierretauberman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0