When we are all alone

Gick nyss upp ur ett välbehövligt bad. Låg och tänkte på både det ena och det andra. Vad jag kom fram till är hemligstämplat för all framtid. Kanske bara en och en annan som kan få veta (;. 


Helgen som gick var luuuuugn och skön. Fredagen bestod av xbox med pappa och lillebror, god mat och att bara vara. Lördagen var jag nörd på och natten  till söndag var väääääääääääldigt intressant, utan tvekan. Där har ni min helg. När jag vaknade på söndan stod klockan på 14.00, jag var lite trött med andra ord och jag gick inte utanför dörren. En bra söndag med andra ord. 


Idag hade jag en sådan där kalaskul datorkommunikationsprov. Fiiifan så nära det är att jag somnar varje gång. Sedan en trevlig svenska C lektion med roliga Annika. Tack Filip som gjorde så jag slapp jobba <3. Sedan ännu en lektion som man nästan somnar på, operativsystem, jag måste börja ta med mig kudde till skolan på måndagar. Dagens officiela skoldag avslutades med Fysik B där Oskar, also known as Don Juan, försökte predika in i mitt, Antons och Örjans huvud att vi _MÅSTE_ hitta någon att gå till balen med. Men vem fan ska jag gå med ? ^^  Känner du dig manad att gå på larvig bal med någon av oss ?! (DET INGÅR JU FAKTISKT ALKOHOL) och är 18 år eller äger ett falskleg? Kontakta oss ;) haha. Nej, men seriöst. Jag vet verkligen inte vem jag vill gå med. Vem som vill gå med mig? 


Sedan fortsatte skoldagen utanför schemat då våran duktiga projektgrupp skrev på rapporten. Fick förövrigt en rolig nyhet angående redovisningarna, vår redovisning blev full på cirka 1 timme! DET ÄR GALET. Tur att vi har Mike som förgyller vår film. Annars skulle många gå besvikna därifrån. 

Just ja! Erik hittade en kamera liggandes på backen också. Så geniet (jag) bläddrar igenom några bilder och tycker ju faktiskt att jag känner igen några på korten och oj så rätt jag kan ha. Kameran hamnade i rätt händer och alla blev glada. Glada personer är bra personer. 

Nu hoppas jag att karman slutar hoppa på mina bihålor när jag är en så duktig pojke som fixar tillbaka kameran. Börjar tröttna på att ha ont faktiskt. 


Nu längtar jag till helg! Och det är bara måndag :( 


Idag pussar jag ingen värld, jag gillar den inte ikväll. 




Kommentarer
Postat av: Dannew

Jag går gärna med Anton :>

2009-03-03 @ 16:16:57
Postat av: Anton

Dannis får gå, kirra falskleg ;D och oskar är en mästare xD

2009-03-03 @ 18:10:41
URL: http://ananaspajen.blogg.se/
Postat av: Anton

haha, en bra dag indeed!:D

2009-03-04 @ 21:59:19
URL: http://ananaspajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0