so here's my confession you're my blessing

Japp, ryktena stämmer. Jag har skrivit ett nytt blogginlägg. Alla mina cirka 5 läsare hoppar nog av glädje nu ;D. I vilket fall tänker jag uppdatera er i mitt liv lite grann sådär ;D.


Idag var F-Day. Fysikday.. Nationelltprov (äckelprov) i den tunga kursen Fysik B. Kennet hade innan provet berättat att jag inte riskerar IG hur dåligt det än skulle gå på det här provet. Så jag har ju tagit Fysik lektionera som antingen sovmorgon eller utnyttjad tiden till att bli bättre på poker med Markus, Mike, Filip och Dennis i cafeterian. Vi alla utom Mike som ingår i gruppen även kallad "Tidernas sämsta Naturare". I vilket fall ... Kommer lite försent , sätter mig på min plats och tittar på frågorna. Fråga 1 .. nae fan, kommer inte ihåg det här .. Fråga 2 .. fuck no, vad är det här .. Fråga 3.. Jahaaa, det här känner jag ju igen .. inte. Så fortsätter det ungefär till fråga 5 där jag pangar in lite poäng. Så jag sitter 1 timme och försöker svara så gott jag kan (Vi hade 5 timmar till förfogande).  Dennis sitter kvar längst av oss dåliga och försöker inbilla sig själv att han får G eller kommer i alla fall nära G gränsen.


Senare under dagen träffar vi Kennet och frågar hur dåligt det gick egentligen. Kennet sa att jag hade god självinsikt när jag sa att det gick "såhär dåligt" och höll händerna så långt ifrån varandra jag kunde. Sedan vill jag skriva följande konversation:

Dennis: Så vi fick IG alla 3 ( Jag , filip och dennis)
Kennet: Jaa ...
Dennis: Var jag nära G?
Kennet: haha, nejnej.

DIN JÄVLA INBILLARE DENNIS.



Imorgon (onsdag) är det utgång också , förhoppningsvis. Min plånbok har bantat om man säger så .. Men ska banne mig ut ! Det blir gööööööör nice.  Tror min gammla och visa storebror ska ut också. Det skulle vara kul och se honom : ) 


På torsdag får jag ny hårfärg också .. Bögbrunt ;) haha. Nej men, mörkare brunt :) tror det blir snyggt. 


Förövrigt så älskar jag livet nu. Sommare kommer anstormande, STUDENTEN OCKSÅ :D Ångestglädje !! Så älskar jag min Alice något så fantastiskt mycket :) hihi. Glädje i hela mig. 


En liten Vink till världen

Kommentarer
Postat av: ballice

Haha skön Dennis är då >< haha (Fråga om han vill vara med i min kejsar-plan vettja ;) haha kunde inte låta bli... :/ ><)



kommer bli såå snyggt så snyggt i håret ;)



+ att jag älskar dig :)

2009-05-19 @ 22:05:16
Postat av: Denk

Hahahah det sista som går ur en människa är hoppet! ;D Synd att vi aldrig lyckas bara....

2009-05-20 @ 14:09:19
Postat av: Anton

du uppdaterade :')

2009-05-21 @ 15:37:58
URL: http://ananaspajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0