Sommar, svett, tårar och kramp

Ännu en helg är slut, det betyder ju att vi är ännu en helg närmare studenten. Mina vänner, förstår ni hur snabbt tiden går?  Snart står vi med mössorna på och redo att springa ut, vissa av oss kanske stupar efter ett par steg pågrund av skrumplever eller kollapsade hjärnceller. Dock har vi ändå gjort det, vi har klara av gymnasiet. Naturvetenskap för min del också, jag är stolt över mig själv .. även om betygen inte är dom bästa så har jag ändå orkat och lyckats.


Den här helgen har helt klart varit bra. Skolveckan var mindre nice dock, men nu var det helgen vi pratade om. Jag har lekt med bästa Alice. Hon är det underbaraste som finns! Gud vad jag älskar henne. Kapitel två den här helgen har varit att skada min rygg, mina axlar, få kramp i vaderna och svett i ögonen. Det har varit operation flyttning.. Vi har kört så mycket lådor och saker på två dagar att jag får ont i huvet av att vara tänka på det. Imorgon går sista lasset, det jobbigaste också .. största möblerna. Det gör jag med glädje dock, resultaten kommer bli så kanonbra!! Har invigt nya balkongen (den monster stora) med kall öl och bara kallingar på kroppen.. sommaren är här!


En applåd till Erik också, som trots sin halsfluss (han har sluppit bära saker, morr) har satt ihop min nya säng. Han har ju sökt bygg och det kommer passa honom som handsken! Han är kanonduktig. Tack lilla lillebror som är större än mig och faktiskt kan vara snäll och söt ibland.


För att prata om den tråkiga skolveckan lite snabbt så säger jag ; Matte E slutprov .. tjarråherrå. Blir nog ett IG i den kursen. MEN DET ÄR OCKSÅ ETT BETYG! ; ) Matte Diskret prov på ondag, efter mösspåtagningen. Finns risk till IG i det också. Men men, jag har i alla fall haft kul i skolan ;). 

Det här blir mitt sista blogginlägg på Ågatan 10A.. nästa inlägg blir från "okänt" 9E eller om det var 9H.


 

Kommentarer
Postat av: Anton

jag har större balkong...

2009-06-01 @ 18:55:31
URL: http://ananaspajen.blogg.se/
Postat av: alice

sötnos :) Du komer fixa dom där proven ;) det vet jag :)

2009-06-02 @ 10:32:24
Postat av: lellis

Lellis kommer nog snubbla pga skorna :(

2009-06-02 @ 18:15:33
URL: http://hejlellis.blogg.se/
Postat av: Dannew

Luktar inflyttningsfest (:?

2009-06-07 @ 17:09:54
Postat av: Josefine

vad fan har hänt.. säg inte att du har blivit så stor att du har flyttat hemifrån! what!? grattis till studenten också!



kramar

2009-06-11 @ 18:41:47
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0