You'd better lie low

Måndag, dagen man kan klara sig utan. Hemska måndagar ..


Idag gjorde jag ett prov, i operativsystem. HOPPAS det gick bra så är jag klar med den kursen också. Det är för gött det här, kommer förhoppningsvis bli klar med både religion och engelska rester den här veckan också. Sen är det bara tuta, titta åt höger och vänster sen gasa mot studenten. 

Efter skolan var det fotboll på elitnivå. Haxler Boilers - PK Angels. Det blev en tung förlust med 3-0. Vi var det så mycket bättre laget och borde gjort både 1,2,3,4 och 5 mål. Men turen var inte på vår sida och förlusten var ett faktum. En eloge till mig och persson (klapp klapp klapp) som faktiskt försvarade oss rätt bra idag! Med endast 1 avbytare fick helaste laget slita ordentligt. Vi blev starkare som människor och nästa match vinner vi .. häähää.

Tog ett lååångt bad förut också. Älskar ju att bada, huvudet fungerar så himla bra då. Tänker säkert på mer när jag badar än jag gör på en hel vecka annars. Fantastiskt!

Efter badet kände jag att jag var sugen på ny musik , så jag skrev till den person jag vet har bra musiksmak. Nämligen Lollooo (applåder). Idag hade dock något hänt med hennes musiksinne och istället för att jag som förra gången fick massa nya låtar blev det den här gången bara 2 som var värda att komma in på den ultimata playlisten "chillpill". Så .. musiktips gott folk. Bomba mig..

På måndag flyttar jag också ;D Min sprillans 180 cm breda längtar jag till. Jag drömmer om den. Jag pussar den godnatt där den ligger i kartonger varje natt. Ska bli riktigt nice att flytta faktiskt. Närmare pappa, skönare ställe (tycker jag i alla fall) och .. och .. och något annat bra ;). 


Ciao bellaaaa

Kommentarer
Postat av: Anton

VÄRLDENSSTÖRSTA BALKONG!:D och har massa fin musik du kan få ;)

2009-05-26 @ 15:53:35
URL: http://ananaspajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0