Jag klarar mig nog?

Ni ser rätt, ännu ett blogginlägg. Bloggen lever ännu !
Jag ska skärpa mig och försöka skriva mycket mer. Den saken är lika klar som skövlingen av regnskogen.
Så nu undrar ni, vad händer i mitt liv?


- Jag är fortfarande arbetslös
- Jag har väldigt tråkigt om dagarna
- Jag saknar gymnasiet massor (det är sant)
- Jag längtar ständigt efter snutt :)
- Jag ska bli full som en kastrull i helgen :D Det var länge sen ;)
Mer spännande än så är inte mitt liv ;) Eller jo det är det ju.. Men orkar inte skriva upp alla bankrån, slagsmål och krig jag är med i.
Jag och Alice har de två senaste dagarna varit och hälsat på 10 stycken hundvalpar.

Det var liv i luckan när alla de små liven bjäbbar ikapp och alla försöker visa hur tuffa de är :) Jag vill att pappa ska köpa en men det blir nog lite svårt.. Han jobbar lite för mycket just nu för att kunna ta hand om en liten hundvalp.
MUSIK mina vänner .. Gud vad lite jag har lyssnat på denna vara senaste tiden. Satte på spotify nu på jag vet inte hur länge. Det är så vackert. Tacka vet jag musiken. En riktig räddare i nöden det :)
Nu är det slut för denna gången, jag ska sova ;)

Kommentarer
Postat av: robin

johan toan :) jag längtar dock tills jag slutar nyströmska ;>

2009-09-24 @ 09:25:11
URL: http://giefcake.blogspot.com
Postat av: Anton

whaa! gymnasiet <3 så enkelt, så vajjert, så manligt!

2009-09-24 @ 22:07:18
URL: http://ananaspajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0