Jag kan tro på en till himmel

Nu är jag på G igen. Jag är påväg att må bra igen. Tack vare en stor hög väldigt bra vänner!
Dagen till ära så sov jag extremt länge, klockan var 13.00 och jag var fortfarande helt död. På eftermiddagen bar det av med Pappa och Erik till Pierres jobb för att hämta vitvaror till pappas nya hus. Detta underbara hus! Längtar så efter att få spendera tid där. I vilket fall tog det sjukt lång tid så kom hem vid 22 snåret.
Sedan dess har jag i princip lyssnat sönder 2 stycken låtar. En gammal absolut favorit samt en nyfunnen pärla!
Oldie is goldie;
Fräscht:
Sjukt bra musik som får mig att må ännu bättre ;)
Dags att sova snart :)
Puss världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0