Där jag är finns inget hjärta att ge bort

Jaaaa ni, kära vänner..
Här sitter jag klockan 01.48 en söndag, eller måndag blir det ju. Musiken strömmar in i mina öron och jag är taggad som FAN på livet just nu. Jag har ju för bövelen bokat resa till Thailand! 2 december lyfter vi och den 23 december är jag tillbaka. Fast vem försöker jag lura egentligen.. med tanke på de jag ska spendera 2.5 veckor med så borde jag boka om till en enkel resa. Vi lär ju inte överleva..
01.53 .. Oskar linnros är mitt sällskap.. brukade hata mig själv bambambam.. VI KAN GÅ I ELD. Fyfan så bra människan är, påminner om min krunegård hysteri. Dock är krunegård föralltid kung men linnros är definitivt en värdig prins.
Anledning nummer 2 till att jag är taggad som bara den på livet just nu är att imorgon påbörjas uppdrag Tränasomenjävlaidiot. Gymet och löpning med min wingman wimme! HEEELA hösten. För att sedan förstöra allt när vi drar till Thailand.. men va fan, jag är ju bara människa!
Nu kom han, kungen.. krunegård alltså..Fint ska det va och du är finast av alla..Han är ohotad kung.
02.11 och jag checkar ut.
Jag lackar ju inte lite på att det är OMÖJLIGT att göra ordentliga stycken.. det smälter ihop hur jag än gör :(
Puss världen!
Och glöm inte.. somliga ljus brinner aldrig ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0